Naar inhoud springen

Gebruikersprofielen en -rollen beheren

Gebruikersprofielen en -rollen beheren

Op Fellow Intranet kunnen leden worden beheerd op space-niveau, groepsniveau en platform-niveau. Beheerders en groepsbeheerders van het platform vinden hun ledensectie in Instellingen. Spacebeheerders vinden hun deelnemers in het menu van hun space.


Deelnemers profiel 

Na het selecteren van een deelnemer kom je in het individuele deelnemersprofiel. Er zijn speciale tabbladen voor verschillende info en instellingen over de deelnemer. Over het algemeen zie je de tabbladen Profiel, Toewijzingen en Account. Op een specifiek spaceeniveau zie je ook de tab Deelname.

 

Tabblad Profiel

Het tabblad Profiel toont de profielinformatie van de deelnemer, zoals bedrijf, adres, aangepaste velden, enz. De profielvelden heeft de deelnemer zelf ingevuld of worden automatisch ingevuld via een geïntegreerde Identiteitsprovider. Platformbeheerders kunnen beslissen welke profielvelden door de gebruiker moeten worden ingevuld en getoond op het profiel.

Tabblad Opdrachten

In de tab Opdrachten kan een manager in één overzicht zien in welke groepensaces en evenementen een deelnemer is ingedeeld, welke rollen hij of zij heeft in de groepen, spaces en evenementen en deze rollen van de deelnemer wijzigen.

Tabblad deelname (alleen zichtbaar binnen een space)

De tab deelname toont de rol van de deelnemer in de space.

 

Account tab (alleen zichtbaar voor managers)

Op het tabblad account kan een manager de details van de accounthouder zien (naam, e-mail, externe ID, zichtbaarheid van het account voor andere leden) en de geschiedenis van het account. Hier kan de manager uitnodigingen sturen naar de gebruiker, de gebruiker deactiveren of een deactiveringsdatum instellen.