In Fellow Intranet hebben zowel webmasters als leden (afhankelijk van de ruimte-instellingen) de mogelijkheid om vergaderingen te plannen met andere mensen binnen een specifieke spacee. U kunt uitnodigingen sturen naar deelnemers die aan de vergadering zouden moeten deelnemen.
Een vergadering maken
Als de instelling om vergaderingen te maken is ingeschakeld in je space, kun je op twee manieren een vergadering maken:
- Door de link Vergaderingen te kiezen in de menubalk van de ruimte.
- Door de vergaderingswidget te gebruiken.
Vergadergegevens invoeren
Zodra je besluit een vergadering te maken, kom je op een scherm waar je de details van de vergadering kunt invoeren:
De details die je kunt toevoegen zijn onder andere:
- Titel: Dit wordt weergegeven in de vergadering widget en op de vergadering overzichtspagina.
- Datum en Tijd: Specificeer wanneer de vergadering zal plaatsvinden.
- Locatie: Voer de locatie in waar de vergadering zal plaatsvinden.
- Details: Geef eventuele aanvullende informatie of agendapunten voor de vergadering.
Nadat je de details van de vergadering hebt ingevuld, kun je:
- De vergadering opslaan: Hiermee voeg je de vergadering toe aan de agenda.
- Opslaan en Uitnodigingen versturen: Hiermee sla je de vergadering op en stuur je automatisch een uitnodiging naar alle leden van de spacee.
Uitnodigingen voor vergaderingen en reacties
In de vergaderingswidget zie je een overzicht van komende vergaderingen en leden hebben de optie om de vergadering te accepteren.
Als je leden uitnodigt, ontvangen ze ook een uitnodiging via e-mail. De e-mail bevat de details van de vergadering, samen met een optie om de vergadering direct vanuit hun inbox te accepteren.
Door de vergaderwidget te gebruiken, kunnen leden eenvoudig op de hoogte blijven van komende vergaderingen en hun aanwezigheid naadloos beheren.